Продавець SMOBILE розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
354 відгуків
SMOBILE
Контакти
SMOBILEОльга
УкраинаКиївул.Кудряшова, 20а
+380977669988
+380637669988
+380977669988+380977669988
  • viber чат компанииviber://pa?chatURI=spares-smobile
Мапа
  • SMOBILE
  • Умови повернення та обміну

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Дані умови не поширюються: На корпуси (дається 3 робочих дні для перевірки їх відповідності побажанням клієнта); На мікросхеми; На шлейфи з паяними контактами; Якщо на товар присутні механічні пошкодження або сліди самостійного ремонту; Якщо порушений, пошкоджений або заклеєний гарантійний стікер; Якщо знята захисна плівка (на дисплеях і сенсорних екранах). УВАГА! Дисплеї і сенсорні екрани, з пошкодженими або знятими стікерами, з відсутніми або переклеєними захисними плівками, обміну та поверненню НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ! УМОВИ ГАРАНТІЇ: 1) Компанія «Smobile» несе гарантійні зобов'язання лише за наявності у покупця видаткових накладних і платіжних документів, які підтверджують дату продажу, кількість і ціну товару. 2) Товар приймається по гарантії тільки на підставі заповненого «акт повернення товару». 3) Встановлений строк гарантії на товар - 1 місяць (за умови, виконання 4-го пункту). 4) Комплектуючі підлягають гарантійному ремонту або заміни в разі виконання покупцем наступних умов: Збереження товарного виду (наявність гарантійного стікера, відсутність слідів установки деталей); Не знята плівка, з дисплеїв і сенсорів (знята і знову приклеєна не допускається);Відсутність механічних пошкоджень товару і ознак самостійного ремонту. 5) Весь товар, включаючи корпусу і мікросхеми, якщо не влаштовує його якість, комплектність і відповідність, покупець має право повернути товар протягом 14 днів від дня покупки. 6) Транспортні витрати не включаються в гарантійні зобов'язання.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.