Продавець SMOBILE розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
799 відгуків

Зараз компанія не може обробляти замовлення та повідомлення у зв'язку з військовими діями в Україні

Smobile
Контакти
SMOBILEОлександр
вул.Кудряшова, 20а, Київ, Україна
+380 (67) 746-09-89
+380677460989+380677460989
Мапа
+380 (67) 746-09-89

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 5000 ₴.
  • Магазини Rozetka
  • УкрпоштаТерміни доставки: до 3 днів у межах міста Київ; до 4 днів у межах Київської області та між обласними центрами; до 6 днів по Україні. Зверніть увагу! Якщо покупець не забирає посилку з відділення протягом 14 днів, вона автоматично повертається відправнику. Повернення замовлення відбувається автоматично на 14-й день по тій самій накладній, що і відправлення.
  • Самовивіз

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • ПісляплатаМінімальна сума замовлення "Накладним платежом" - 300 грн. Відправлення можливі через логістичну компанію - Нова пошта. Посилки відправляються після внесення клієнтом передплати – 150 грн., на картку Приват Банку, цю суму буде відмінусовано від вартості замовлення. Якщо клієнт не забрав посилку або відмовився від замовлення, передплата 150 грн. використовується для покриття витрат компанії на доставку в дві сторони та зберігання замовлення на складах перевізника. У разі відмови від замовлення, клієнту ці гроші - не повертаються. Покупцям, з низьким рейтингом та поганими відгуками, замовлення "Покладеним платежем" - не надсилаємо.

Гарантія:

1) Компанія «Smobile» несе гарантійні зобов'язання лише за наявності у покупця видаткових накладних і платіжних документів, які підтверджують дату продажу, кількість і ціну товару. 2) Товар приймається по гарантії тільки на підставі заповненого «акт повернення товару». 3) Встановлений строк гарантії на товар - 1 місяць (за умови, виконання 4-го пункту). 4) Комплектующие подлежат гарантийному ремонту или обмену в случае выполнения покупателем следующих условий: Сохранение товарного вида (наличие гарантийного стикера, отсутствие следов установки деталей); Не снята пленка, с дисплеев и сенсоров (снятая и вновь приклеенная не допускается);Отсутствие механических повреждений товара и признаков самостоятельного ремонта. 5) Весь товар, включая корпуса и микросхемы, если не устраивает его качество, комплектность и соответствие, покупатель имеет право возвратить товар, в течении 14 дней от дня покупки. 6) Транспортні витрати не включаються в гарантійні зобов'язання.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner